BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 7, 2011

♥ l0ving each others!!!! ♥

♥ ...senia...shila...sue.. .
shila....
senia....
sue....
0wez l0ve each others!...
bak kata mek owg salu...l0ving is sharing...sharing is l0ving...hahahaha xtauk ku nk ney 1 bet0l...p pa kaitan owww,hahahaha p mek 3 owez la sharing2...bkn takat brng jak dsharing p mslh pn sharing,mkn,m0mo lh sharing... :)
n0w,sue dh xda ngn mek 2..huhuhu sedih ewwhhh....
byk kenangan mek 3 aieee..byk ilak2...even b0k sjap knl p asa dh lmk ilak2....
kmk 3 tme g bcuti..hekhekhek (lam mimpi ku lh)


sahabat ibarat permata yang sukar di cari...
mereka membuatkan kamu ketawa dan mengalakkan kamu ke arah kejayaan...
sahabat juga adalah se0rang pndengar, bk0ngsi suka dan duka dan sentiasa membuka ati nya kepada kita....


lam hdp tok,mcm2 jak kta temu aiee..da kwn n0k ok,sama palak ngn kta p ada jwak x..hihi ku dh byk ilak pengalaman lam hal ya..bkn owg ya x bgs p owg ya myb xbpa ngam ngn kta..rite?..p pa2 pn,mun xda pngalaman lam hal dakya kta xkn asa best n xtauk pa2 pn kn....
mun kmk 3 la..knek 0k la c0z kmk 3 still frenz n h0pe until 4ever n ever after..hahahaha ku syg ilak nya 2 ya k0wh..mun xda sue asa plek jak..mcm knek,mk kua bjln kt ctk pn asa mls jak..mun xda nia pn xbest wak,mcm mun kt kchng mek 2 sue sama jln,k0mpom ada tngat ngn nia..p mun kmk 3 t0gether,ada2 jak hal dplh mek 3..kdg2 ya askep kls ndh..yalh takdir xsuw0h kmk 3 bsama li nk oww...p nk the whole 2010 ya nang byk nyimpan kenangan mek 3...suka duka,sedih gumbira n mcm2 gk la...mun lam blt da jak aktiviti dplh ya..bwebcam la mek 2,dak len xda pn mk lyn mek 3 mun mek 3 bwebcam..hahaha cm owg gila jak p best aieee..seyes...mun dlk sama2 ada grk,da jak hal grk msg2 dsadu2,hahaha p0ret sama2,da jak student knk p0ret....TAPI kmk 3 bait ok..myb s0me student o owg jak anggap mek 3 jaik li,ngegeh ndh p best tauk x dc0p ngegeh ya.....



slh 1 aktiviti mek 3 mun b0san lam blt... :P

                                                                                 
mungkin aku xmampu mk mlh tak 2 epi...
xlayak mk neman tak 2 bla tak 2 bduka...
bkn jwak kwn nk bait untk tak 2 mluah o bcta....
TAPI.......
even aku beysa2 jak......
KEBAHAGIAAN tak 2 kebahagian aku jwak aieee....

aku windu ilak tme2 kta sama2 lowk aiee..tme2 kta bp0sing lam fitting r0om,tme kta bc0ba bj pas meli bj,tme bp0ret,tme dud0k kt beranda ptg2,bjln ke psr lmk n smpey ke pntey ndh,ngk cta sama2,mkn maggi tgh2 mlm,stdy pey pagi..ku windu ilak cmua ya aieee..jeles ngk owg len btetak pey cdak perey ngn member cdak...mun ta msh sama komp0m ta tetak kdk cdak nk owww,smpey kua air mata ndh(mun su xbulak)....0PEN A!!!ngat x tmpt ya..windu ku mk g cya aieee...menu ta salu, t0myam,ayam panggang ngn say0r..hahaha best ilak2!!! seyes ku mdh..fr0m the b0ttom 0f my heart ng ku really2 tme dlk p gney mk mlh nk...past is past rite..biar yA cmua mjadi mem0ry yg plng MANIS spnjng kta bgelar siswi UiTM t0k.... ;)
ku arap,jarak t0k xkn mjarak kn hbgn mek 2 nia ngn kau k sue.....
28 august 2010..hihihi see,ku ngat tarikh t0k.. :P

tak 2 really2 imp0rtant aiee lam life ku mkin2 knek..seyes t0k..tak 2 pn understand rite phl tak 2 pntng lam life ku..hihihi tak 2 b0h mcm2 arhhh..b0h pndey x bkwn ngn aku ndh,hahahaha (nang ada owww,tauk ku tak 2 xdakya)...
sue ya b0h lupak ngn aku..aku xda sapa gk mk cta2 mslh aku t0k..huhu xsedih k0 maca du...knek salu dh ku td0 awal,hahaha(skema) xda tmn mk td0 aher2 d0e..(vide0 d0e) hihihi
nia b0h x aja aku lam stdy..phm2 ler ngek,hihihi kau jak tmn ku face 2 face knek mun da prblm..b0h k0 pndey mluat dga luahan aku,hahahaha (eeee,jiwang ewhhh).....


aku kwn tak 2....
aku SAYANG tak 2 glk...
mun tak 2 sakit,aku 2 kali asa skt tauk...
mun tak 2 tlukak,aku 2 kali asa tlukak nya...
s0......
bila tak 2 asa kiut.....
HELL0!!....
aku 2 kali ganda kiut dari tak 2 keyhh.....

hahahahahaha p ya hakikat arhhh.... ^_^
kta 3 mun jmpa mst ambk gmbr dakt0k arhh..hahahahaha (kiut kdk ta 3)

0 comments: